mandag 3. mars 2014

Jeg en blogger!


 
Ja, er jeg det? Som helt ny blogger kan jeg ikke dele erfaringene med noen. Den erfaringen jeg har er at jeg har vært storleser av blogger i noen år, dette har vært interiør, mat og strikkeblogger. Har lest 1000 vis av gode og dårlige blogger. Vet hva jeg liker og vet hva jeg ikke liker.  Dette har vært en fritidssyssel som jeg har brukt til å slappe av med. Min datter var «mammablogger» i noen år, dette var noe vi i familien satte stor pris på. Dette ble som en dagbok for henne og deres barn. Hun ble også Lofotens mest leste blogg i 2013, før hun gikk lei og sluttet brått. Det tok for mye tid, sa hun. Tid som hun ikke kunne bruke mere av.

Jeg tenker at lese blogger er noe jeg vil fortsette med, kanskje jeg etter dette studiet også vil se nytten av å bruke det i jobben min.

3 kommentarer:

  1. Blogging er å dele erfaringer, oppskrifter, bilder, lenker og tanker - ikke nødvendigvis alt eller like mye av alt. Jeg følger en blogg der det legges ut ett bilde hver dag, hele året. Bilde med tittel, eventuelt hvor det er tatt. Bare det. Intet mer. Det holder i massevis for bildene er så flotte.

    Artig at du har hatt glede og nytte av å lese blogger. Alle har noe å fortelle, dele, vise frem - knyttet til jobb eller fritidsinteresser eller annet. Du også.

    SvarSlett
    Svar
    1. har noen faste som jeg har fulgt i noen år, endel går lei å slutter. Nesten så jeg blir lei meg når jeg ikke får følge de lenger :(

      Slett
  2. Jeg hadde null erfaring med blogger da jeg begynte på dette studie. Jeg var vel i utgangspunktet negativ innstilt til blogger. Jeg har skiftet syn, har funnet rosa blogger hvor unge jenter skriver meg godt. Det var artig at du nevnte bruk av blogg som dagbok, har også vært inne på teamet dagbok format i blogger.

    SvarSlett